|
|
www.wedrujgdansk.fora.pl forum wędrowników Hufca Gdańsk-Śródmieście
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Monika
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 61GDH-"Odsiecz"
|
Wysłany: Czw 21:02, 20 Mar 2008 Temat postu: Rajd Hubal |
|
|
Regulamin Rajdu
09.01.2007.
Cele:
Uczczenie 68 rocznicy śmierci majora „HUBALA”
Sprawdzenie umiejętności - wymiana doświadczeń,
Dobra zabawa,
Spotkanie starych przyjaciół .
Termin
Rajd odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne w dniach 30.04.08 – 03.05.2008 roku. (Rajd kończy się w dniu 03 maja około godziny 22.00-23.00 uroczystym apelem na „Szańcu Hubala”).
Uczestnictwo
W rajdzie mogą brać udział wszystkie organizacje harcerskie, które wystawią zespoły składające się nie mniej niż siedem i nie więcej niż jedenaście osób (wraz z pełnoletnim opiekunem ) z drużyn harcerskich lub starszoharcerskich - ( do lat 16) oraz wędrowniczych - (powyżej lat 16).
Wpisowe
Wpisowe w tegorocznej edycji Rajdu wynosi 32 zł. od osoby ( włącznie z opiekunem ). Wpisowe na Rajd należy wpłacić w nieprzekraczalnym terminie do 31 marca br. na konto KH w Piotrków Trybunalski z dopiskiem "Hubal 2008".
PKO BP SA I O/Piotrków Tryb..
10 1020 3916 0000 0902 0022 1648
Zgłoszenie
Wypełnioną kopię zgłoszenia w formie elektronicznej należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 marca br. na adres: [link widoczny dla zalogowanych] (wypełnioną kartę zgłoszenia wraz z podpisem opiekuna oraz zgodą rodziców na udział w rajdzie uczestników poniżej 18 roku życia należy oddać na starcie Rajdu w dniu 30 kwietnia )
Start
Drużyny wędrownicze oraz drużyny harcerskie biorące udział w Rajdzie winny zgłosić się do punktu startu w dniu 30.04.08r. w miejscowości Hucisko (to Hucisko ) w godzinach od 18.00 do 20.00. Dojazd i powrót z Rajdu drużyny zabezpieczają we własnym zakresie.
Ubiór i ekwpiunek
Każda z drużyn powinna posiadać pełny ekwipunek osobisty oraz ekwipunek pozwalający swobodnie i bezpiecznie poruszać się i obozować w warunkach terenowych przy zmiennej pogodzie. Wszystkie drużyny wędrownicze oraz drużyny harcerskie przyjeżdżają z własnym sprzętem biwakowym (namioty, śpiwory, karimaty itp.). Sprzęt biwakowy ( namioty, śpiwory, karimaty) drużyn harcerskich bedzie przewożony z biwaku na biwak.
Rzeczy nizbedne i przydatne
Busola min. 2 szt., latarki min. 2 szt. (zapasowe baterie), właściwie wyposażona apteczka, przybory do kreślenia i rysowania, lina, saperka, polisa ubezpieczeniowa na czas trwania Rajdu dla całej drużyny ( polisa dodatkowa oprócz polisy szkolnej np. PZU). Uczestnicy zobowiązani są posiadać dokument stwierdzający tożsamość ( legitymacja szkolna itp.).
Powyższy sprzęt będzie sprawdzany na starcie Rajdu i podlegać będzie ocenie do ogólnej punktacji. W przypadku rażącego braku wyżej wspomnianych przyborów drużyna może nie zostać dopuszczona do udziału w Rajdzie.
Zadania przed rajdowe
Każda drużyna biorąca udział w Rajdzie przygotowuje swoją „wizytówkę” elektroniczną. Krótki tekst na temat Waszej drużyny, tego czym się zajmujecie, co robicie itp. ( preferowany format pliku: doc, txt, rtf ). Pożądane zdjęcia, symbole drużyny itp. (format – jpeg, gif). Całość należy przesłać do dnia 31 marca br. na adres: [link widoczny dla zalogowanych]. Wizytówki będą opublikowane na stronie Rajdu (mamy nadzieję, że w tym roku to się uda) i będą oceniane poprzez głosowanie. Wyniki głosowania zostaną wliczone do punktacji Rajdu.
Swiadczenia organizatorów
Najlepsza drużyna wędrownicza oraz najlepsza drużyna harcerska za udział w Rajdzie otrzyma replikę szabli „Hubala”, nagrody dla najlepszych, dyplomy za udział i pamiątkowa plakietka dla wszystkich, oraz inne upominki rajdowe, gorący posiłek 01.- 03.05.2008r., wrzątek do każdego posiłku.
W przypadku nieprzestrzegania Prawa Harcerskiego oraz zaleceń organizatorów Rajdu nastąpi dyskwalifikacja drużyny rajdowej. Rezygnacja z udziału po wcześniejszym akcesie będzie się wiązała ze zwrotem wpisowego jedynie w 50 % (tylko w uzasadnionych przypadkach). Na Rajd nie będą przyjmowane drużyny nie spełniające kryteriów liczebności tj. min. 7 osób i nie więcej niż 11 ( 10 uczestników + 1 opiekun). Każda drużyna przygotowuje swoją prezentacje, która odbędzie się podczas ogniska .
Każdy instrument mile widziany.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Monika dnia Czw 21:06, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dorza
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 40 DH "Szturm" im. SzSz ze Straszyna i Rotmanki
|
Wysłany: Pią 1:54, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Dość wymagający rajd, ale nie powiem brzmi ciekawie.
Jednak jak w przypadku Dragona, matura :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
szczypiorex
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 4 Gdańska Drużyna Harcerska im. Hetmana Koronnego, Polnego Stefana Czarnieckiego herbu Łodzia
|
Wysłany: Pią 10:48, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Mój dziadek był w oddziale Mjr. Hubala:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|